BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 25, 2010

goodbye and goodluck...

kali tok entry aku berkisarkan kepada one of my bestfriend....hehehe....
well...i don't have lots of bestfriend....bukan bermakna aku tok sik social or anti-social....aku banyak kawan..gengs..teman..tapi for my bestbuddy....aku hanya ada afew jak...hahaha....aku pun rasa tak orang pun sama juak nak....BERKAWAN BIAR BERIBU, BERBEST FRIEND BIAR SATU..hahaha..lawak....

ok...aku kenal ngan nya start uni life....waima mek duak nang sama kolej dolok...tapi sik penah tauk pun kewujudan nya kowh...hahaha...before ya aku hanya ada duak orang jak bestfriends..tedah sik...nok 2 orang tok nang kipas susah nak mati punya geng la....then mek tiga membawa haluan masing-masing..tapi still in touch gik...so aku start my uni life....lone ranger...hahaha...

mula-mula...try to be friend with anyone and everyone...but unfortunately..im not that type of person who can socialize with anyone....aku ada my own preference ba....sapa yg boleh kamceng ngan otak n perangai aku jak yang boleh aku jadikan bestfriend..hahaha..tak org pun gia juak nak....:P...so selamak 3 taun aku kumpul pengalaman dan ilmu kat uni...nya jak yang setia and sanggup bersusah payah join aku molah pengembaraan-pengembaraan yang amat menyulitkan..hahaha...

then after uni....back to my own life again..tapi masih juak dapat bersama-sama....until join program tok pun mek duak bersama....and now...nya have to go..for better ....i'm happy for her...yup....benalah aku sedey sebab lepas tok sik ada agik orang nak nego how im dress today....sememeh sik eye-line aku and eye-line dipake nya...nak ngatik si blurry debby ya....teman pegi ke toilet..huhu...and really miss the QNA session....sik da gik orang nak berik idea tok..nak harapkan deb...errrmm....hurrmmm...

but i know it's for her own good ba....people met and say farewell when it's a time for better change....but a bit sudden for me, u and them.... and even the other pengatik pun dah pegi juak....hurm..nang sik meriah lah kelas tok agik lah....how am i suppose to face another monday, tuesday, wednesday, thursday and friday without you guys???...

biarlah aku berlagu jak lah...(nakpaka?...sah sot!)

bertemuan...perpisahan adat manusia biasa
hilang dimata tapi dihati tidak lupa
berdoalah kita pada tuhan maha esa
moga kita berjumpa dilain masa...

suka ati ku entam jak lirik lagu tok...sik ku ingat agik lagu tok...melody jak diingat ku...adoya...

wah..T.T!!!!!(ekot stail nya)

love_piece

0 comments: