BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 19, 2010

aku sakit perut dowh...

ok..tajuk entry sik da kaitan ngan apa nak dicita aku...hehehe..saja jak..symbol kepada sesuatu jak ya..hanya dia saja yang mengetahui..hehehe..
neway..enuf ngan benda nak di emo n sik disuka ku sia..well..mereka hanya insan biasa..sama seperti ku juak oowh..sik semuanya sik bagus nak..ada juak nok bagus tentang mereka itew...walau eh...
kali tok aku nak bercerita pasal kisah kazen ku nak kawen..yah..ndak alah-alah ngan wedding ceremony aku tok..tapi for sure NOT ME ok...nakpa ka nak kawen awal gilak...im still young n hot..hahahaha..hot ka?...ke spicy jak...hehehe...nang loba...
neway...my parents dan start busy-musy tegal kazen aku kawen..well...nang patut pun nya kawen..dah menjangkau ke 30-an..mun sik kawen gik,ndaklah ku tauk kowh..but nya pun tunang ya mudaklah juak..hahaha..mudak gik dari aku kowh...cuba tekak brapa umo aku?...hahaha...tapi dah jodoh ney nak molah nak....tapi nak dicita ku tok....aku pun bakal juak busy kowh...especially jadi driba sik bergaji...eeermm wat to do..dah dicop dah nak..kak tok busylah aku ngugak barang di kedey TECK KONG TRADING nun..mun jak kedey ya bukak..mun dak kompom ke india street nun ku ngugak barang2 keperluan..hahaha...adoh..mak ku nak ngajak g SATOK gik..adoya....mak ku ya nang sik melepas peluang join sekaki berjalan...

and ada cgek benda gik aku konpius tok..siyes im not ready for it..but..aku takutlah kemungkinan yang akan berlaku...aku sik mok banana fruit 2 time..(macam lam cita adnan sempit)..hehehe...aku dah jerak sekali ria..tapi nektok cabarannya terlampau besar untuk aku harungi...siyes im not ready for it..aku rasa aku akan kecundang kowh..gney2 aku molah..tetap juak aku rasa aku sik dapat nak mencapainya..gney owh?..i noe i shouldn't menyerah kalah lok..but mun aku tauk aku akan kalah juak akhirnya..gney ya?...aku sik penah rasa macam tok bufore this..before tok..apa-apa juak yang aku polah and benda nok datang kepadaku...atleast ada sedikit rasa konpiden and rasa aku ready tok berdepan..waima just 1% bah..tetap juak ada sinar pengharapan disia...but this?...it's too big for me to handle...adakah aku pelu masa untuk memikirkannya?...ataupun aku biarkan saja nya berlalu macam sik da papa jak?...or redah jaklah...sikkan mati pun...ney aku tauk aku sikkan mati kowh?...hal mati ya bukannya aku tentukan..adoya~eeerrrmmmm.....

p/s:bukan hal nak kawen ke..or bertunang..just something that can change my life sudden.

love_piece

2 comments:

Denna the Loner said...

eeee! my pic! kat seblah ya... xpat send to me ka?? :(
anyway... no idea wat ur rambling about but, watever it is, all the best 4 u...

eya eyda said...

hahahaha..sik mok berik pic ya eh...aku kedekut tok..hahaha....xpa...xpelu madah apa yg ku fikirkan...lak lak ko tauk juak ba..besalah...mood moody ku dah datang tok...