BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 15, 2009

Happy independence day SARAWAK....

Tarikh keramat 16 September 1963....dimana SARAWAK, negeriku terchenta merdeka.... selamat menyambut kemerdekaan ke-46..semoga SARAWAK terus berjaya dan berjaya di masa akan datang...cewah....
wah, my fav subject ever...HISTORY....sayang tak dapat nak further lagi study bidang ini disebabkan tentangan keluarga..hahahaha..cewah..yelah tu...kalau tak dah lama aku jadi lawyer...loyar buruk..hahahah...
eerrmm...interesting sebenarnya belajar sejarah. aku pun tak tahu kenapalah aku boleh minat sangat dengan subjek ini sedangkan most of my friends hate this subject soo much...tapi itu kan hak individu....sayang betul aku rasa....sebab tak dapat nak sambung belajar dalam bidang ini. kalau sekarang nak belajar balik, agak-agak sempat tak?...hahaha...insyaAllah kalau ada kesempatan, akan ku cuba penuhi impian aku itu....tak pun aku suruhlah anak-anak aku nanti gapai cita-cita aku yang terputus itu..hahahaha..beranganlah pulak....
dah...dah..nak sambung mengarang ni....chow....

love_piece

1 comments:

Dee said...

sejarah??! Huu... Ingat lagi time2 sekolah dulu cukup x suka subjek tuh, tp nasib baik la cikgu2 yg ajar sejarah mostly best2.. Salah sorang tu aunty aku sendiri plak, Cikgu Saramini... Wah... Rindu... huuuu...