BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 24, 2011

new story..haippp....

Assalam

lamak dah blog aku bersarang...lamak dah sik meng-update kan dirik....bukan sik ada cerita..banyak gilak cerita nak di share..tapi mood nak menulis ya dah ke laut..huhuhu....dolok suka aku nulis....nektok..hurm...mungkin faktor kerja menyebabkan hobi ya terpaksa ku slowkan dikit kali....novel aku pun lalu sik berganjak-ganjak jak..lalu stop gia jak....

anyway...mok update hal dirik lok...hurm....IM IN LOVE..walllaaaa...hahaha..perluka aku polah statement gia? hahaha..haruslah...sik tauk gney aku nak padah perasaan ya...hurm...actually nak...aku pun xtauk gney aku boleh tangkap chenta dengannya....CINTA ITU HADIR TANPA KITA SEDAR...PERGI TANPA KITA PINTA...yah.ambek ko....dah stat aku nak berstastera kowh....our relationship dah start mok pergi jauh...cuma sigek jak...he like to share everything..i mean..almost everything..and wish me the same too..but...tapiiiii...aku tok bukan jenis suka share semua perkara kat orang ba....ada benda yang aku suka keep to myself....

mun aku nak cita semuanya nak..mesti tak urg rasa nak muntah dengar..hahaha...banyak gik aie...tapi kelak lah....simpan lok kisah chenta aku ya....

ari tok makan tahlil my late dad n makan 40 my late mom...hurm..semenjak menjadi anak yatim piatu tok eh...rasa macam apa jak....siyes aku rasa sangat tired..really tired...and i know that my sis felt the same too....tedah kan kita not?...di luar jak kita tok nampak bertahan..dalam hati ku not..sungguh aku kepak gilak....there are times that aku rasa mok give up jak dengan semua tok..lalek lah apa yang berlaku lepas ya...tapi bila mikir balit amanah-amanah yang dah dipertanggungawabkan....hurm.... need to move on....

i miss my family....aku mok semuanya kedak dolok...one happy family....but now? ujian dariNYA kinek tok nang hebat..bertalu-talu perkara menimpa..dalam setahun lebih tok..hidup aku nang sedang galak diuji...aku sik tauk sampei ke sini aku mampu bertahan..after my parents gone...my bro gik molah hal....i can't see any solution to my problems....everything seems to be getting darker...greater...YA ALLAH...ujian apa lagi yang KAU berikan padaku kini? dah hampir-hampir nak give up dah aku tok...seriously....air mata aku dah sik mampu gik nak mengalir...aku rasa dah kepak gilak...urang nangga aku happy jak..as if macam sikda papa...tapi dalam hati?...aku sik pandey nak share things dengan urang....especially benda-benda gitok..biarlah aku share dalam tok jak..luahkan apa yang aku rasa dalam tok jak....AKU SIK SUKA NAMPAK LEMAH!...yalah masalah dengan aku..ego aku boleh tahan kelaut juak aie..hahahaha..apakah maksudnya..entah..ku mpun sik paham...

back to my chenta...nya ok...cuma kengkadang nya tok agak mengongkong..means suka nego juak...tok sik boleh..ya sik boleh...mungkin bagus untuk aku yang kuat membangkang kowh...aku nang degil..suka ikut palak dikpun...mun nak kata aku..kata aku juak la..tapi dengan nya tok..aku macam nampak mengalah jak...kenak owh? chenta kali nak?hahaha..mun nya tauk pa ditulis ku tok..mati kita...hahahaha...

and last thing....im broke...! huhuhu kena duit ku cepat gilak mengalir bagei ayek owh..makin ku diam di sabah tok..makin teruk ku sa keadaan ekonomi aku tok...gney ka?huhuhuhuhu......

love_piece

1 comments:

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Saya baru menemukan blognya - nice:)
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)