BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 4, 2010

kebosanan~

salam

ya ampun..boringnya aku kat umah tok..my two galz ya mengambil kesempatan di atas cuti diwali tok..sorang pergi kursus kawwweeeennn....sorang gik pergi jumpa bbboooyyyyyfrrriiiieeennddd..wah...hebatnya mereka...last-last..saya keseorangan di rumah...tanpa teman..tanpa boyfriend..hahaha.kecian kan sama saya? lols..ada boyfriend..saya tinggalkan...kenapa?sebab dia buat saya sakit hati..dia buat saya keciwa...lebih baik saya tinggalkan dia saja dari saya merana kan?...

hari ini sudah 3 hari dia tak jawap call saya...sms saya tak berbalas..ya..saya tahu dia busy..dan saya tahu saya bukanlah siapa-siapa di hati dia...tapi saya nak dia tahu...dialah yang menceriakan hari saya sewaktu saya memerlukan seseorang..dia yang akan melayan perangai saya dikala saya inginkan perhatian..dia yang selalu menjawap sms saya dikala saya kebosanan...dia akan menjemput saya dikala orang lain enak diulit mimpi indah....dan dia ada dikala saya dalam kesusahan...dia umpama orang penting dalam kehidupan saya di perantauan....

saya paham orang dikeliling saya memandang semacam persahabatan kami..biarlah..saya tak boleh nak puaskan hati semua orang..kerana last-last saya yang sakit hati...saya ingin kebebasan dalam kehidupan saya dan saya tak perlukan tunjuk mereka untuk mengatur kehidupan saya..biar saya dengan dunia saya...

dan ketika ini...saya rindu akan panggilan dia...jahat kah saya?biarlah..janji biarkan saya bahagia dengan dunia saya sekarang..cuma..saya harap awak tak salah faham dengan cara saya..saya memang begini..perangai saya memang sebegini...

oh awak...dimanakah awak nih?....

love_piece


0 comments: